سرپرست فرمانداری خلخال گفت: با سرمایه‌گذاری بیش از ۵۰ میلیاردی مصوب سفر ریاست جمهوری، استخراج سنگ آهک در شهرستان خلخال جان می‌گیرد.
کد خبر: ۱۰۱۱۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶ 25 November 2021

 

مسعود یگانه عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خلخال اظهار کرد: ظرفیت شهرستان خلخال در زمینه‌های استخراج معادن و سنگ‌های معدنی فوق‌العاده بوده و در این زمینه با سرمایه‌گذاری بیش از ۵۰ میلیاردی مصوب سفر ریاست جمهوری، استخراج سنگ آهک در شهرستان خلخال با اشتغال‌زایی بیش از ۵۰ نفر در حال انجام است.

وی افزود: حمایت‌های لازم از سوی دولت در بحث تصویب اعتبارات در حال انجام است و این سرمایه‌گذاری در شهرستان خلخال موجب اشتغال افراد جویای کار را فراهم خواهد نمود.

استحصال سالانه ۵۰ هزار تن آهک در خلخال

سرپرست فرمانداری خلخال ادامه داد: سالانه ۵۰ هزار تن آهک استحصال و علاوه بر مصرف داخلی استان اردبیل، در استان‌های همجوار نیز مورد استفاده ساختمانی و سایر قرار خواهد گرفت.

یگانه گفت: اشتغال جوانان خط قرمز ما است و در تلاش هستیم تا با فعال‌سازی واحدهای راکد و حل مشکلات واحدهای نیازمند به سرمایه‌گذاری و سرمایه جاری، ثابت و در گردش، مشکلات واحدها با بانک‌های عامل حل و موجب رونق تولید و اشتغال در شهرستان خلخال گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار