استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل ارتقای شاخص‌های فرهنگی و اقتصادی را نیاز مبرم استان اردبیل دانست و گفت: تولید ثروت و ارتقا شاخص‌های اقتصادی در سایه تولید علم و تربیت امکان‌پذیر است.
کد خبر: ۱۰۰۹۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶ 14 November 2021

به گزارش تابناک اردبیل، سیدحامد عاملی بعد از ظهر یکشنبه در نشست مشاور و مدیر دفتر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، معاون دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس سازمان مدارس سما اظهار کرد: تعلیم و تربیت صحیح آگاهی و دانایی را به دنبال داشته و در کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز نقش اساسی دارد.

وی با اشاره به اینکه استان اردبیل پایلوت راه‌اندازی مدارس معارف اسلامی کشور می‌شود، تصریح کرد: راه‌اندازی دبیرستان معارف اسلامی در اردبیل به عنوان استان پایلوت در تربیت دانش‌آموزان مؤثر است.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: در حقیقت تعلیم و تربیت رهایی انسان از جهالت بوده که رهایی از بیسوادی نیز خود یک توسعه محسوب می‌شود.

عاملی با بیان اینکه استان اردبیل در شاخص‌های فرهنگی و اقتصادی باید پیشرفت کند، افزود: با صرف هزینه‌های کلان در حوزه فرهنگ و پیشگیری آسیب‌های اجتماعی، آن طور که باید پیشرفتی حاصل نشده که در این حیطه آماده همکاری با مراکز علمی و دانشگاه‌ها هستیم.

وی تولید ثروت و ارتقا شاخص‌های اقتصادی را در سایه تولید علم و تربیت امکان‌پذیر دانست و خاطر نشان کرد: مجموعه استانداری اردبیل و دستگاه‌های اجرایی برای رشد و تعالی آموزشگاه‌های اسلامی و معارف دینی نهایت همکاری را با مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی خواهد داشت.

استاندار اردبیل اضافه کرد: باورهای دینی در دوران نوجوانی شکوفا می‌شود و یکی از اهداف ما شکوفا کردن رفتارهایی متناسب با متون آموزشی و اسلامی در مقاطع تحصیلی در نوجوانان است که باید در این رابطه برنامه‌ریزی لازم را داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار