امام جمعه اردبیل گفت: طلاب و روحانیون استان در زمینه‌های مسکن و وام قرض‌الحسنه مشکلات فراوانی دارند که با توجه به مشکلات ناشی از ویروس کرونا، نیازمند توجه ویژه مرکز خدمات به مشکلات طلاب هستیم.
کد خبر: ۱۰۰۸۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷ 10 November 2021

به گزارش تابناک اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی صبح امروز در دیدار با مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان اردبیل اظهار داشت: فعالیت و خدمات حوزه‌های علمیه استان برای کاهش مشکلات طلاب و روحانیون ارزنده و قابل تقدیر است که نیاز است در این زمینه تمهیدات لازم برای حمایت از طلاب و روحانیون برنامه‌ریزی‌های لازم مبنای کار باشد.

عاملی گفت: طلاب و روحانیون استان در زمینه‌های مسکن و وام قرض‌الحسنه مشکلات فراوانی دارند که با توجه به مشکلات ناشی از ویروس کرونا، نیازمند توجه ویژه مرکز خدمات به مشکلات طلاب هستیم و از مسئولان و دستگاه‌های مربوطه انتظار می‌رود اقدامات لازم را برای رفع این مشکلات در دستور کار قرار دهند.

‌امام جمعه اردبیل ادامه داد: رسالت طلاب و روحانیون مبارزه علمی و عملی با نفوذ دشمن است و با توجه به این که در راه ترویج اسلام جانفشانی‌های زیادی توسط انسان‌های بزرگ انجام شده است٬ در این پرچم انبیا و اولیا را از اول اسلام تاکنون شهدا با خون‌هایی که تقدیم کرده‌اند برافراشته نگه داشته‌اند.

عاملی اظهار کرد: امروز ترویج دهنده دین مبین اسلام و فضایل انبیا و ائمه علما هستند چرا که علما دارای رتبه‌های والا در نزد خدای متعال هستند و تببین سخنان و فرمایشات انبیای الهی و مسیر سعادت کار علما و طلاب است.

حجت‌الاسلام و المسلمین کریمی مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان اردبیل نیز ضمن ابلاغ سلام رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و گزارشی از فعالیت‌های مرکز خدمات استان به‌ویژه در ایام کرونا، از همکاری نماینده ولی فقیه استان با مرکز خدمات تشکر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار