سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل:
سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر بیش از ۱۲ هزار و ۲۰۰ واحد به خریداران تحویل داده شده است.
کد خبر: ۱۰۰۷۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹ 08 November 2021

به گزارش تابناک اردبیل، بهروز رحیم زاده ظهر دوشنبه در بازدید از پروژه مسکن مهر شهرستان نمین اظهار کرد: ساخت مسکن یکی از مهمترین برنامه‌های هر دولتی برای توسعه رفاه اجتماعی و خانه دار کردن قشر ضعیف و متوسط است که هر کدام به نوبه خود و با تدابیر خاصی، این اقدام را پایه ریزی کرده و ادامه می‌دهند.

وی با اعلام تحویل بیش از ۹۷ درصدی واحدهای مسکن مهر در استان اردبیل به مالکین افزود: از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر بیش از تعداد ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن در استان اردبیل ۱۲ هزار و ۲۰۰ واحد به خریداران تحویل داده شده است.

سرپرست تعاون کار و رفاه اجتماعی استان با تاکید بر اینکه به دنبال حل و فصل و تحویل کامل پروژه مسکن مهر هستیم، تصریح کرد: نزدیک به تعداد ۳۰۰ واحد مسکن مهر در استان اردبیل که اکثراً با پیشرفت ساختمانی ۹۰ درصدی به سر می‌برند هنوز به دست مالکین واگذار نشده است.

رحیم زاده در توضیح مسائل و مشکلات واحدهای باقی مانده در طرح مسکن مهر خاطرنشان کرد: مشکلات پیمانکاری، سو مدیریت و مسائل حقوقی و قضائی از عمده مشکلات عدم تحویل این واحدها به شمار می‌روند که اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در صدد است با حل و فصل موضوعات مرتبط به حیطه کاری خود باعث به سرانجام رسیدن پروژه‌های باقی مانده شود.

وی با تاکید بر اینکه کیفیت و ساخت ساز نباید مورد غفلت قرار بگیرد، اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی و نهادهای ذی ربط باید با تشدید نظارت بر رعایت اصول فنی به افزایش کیفیت این پروژه‌ها دقت داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار