استاندار اردبیل گفت: بانک‌های عامل استان اردبیل در راستای حل مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی در اردبیل، تعامل لازم را با واحدهای تولیدی داشته باشند.
کد خبر: ۱۰۰۴۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱ 27 October 2021

به گزارش تابناک اردبیل، چهل‌ودومین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل پیش‌ازظهر امروز با حضور استاندار اردبیل، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، سایر اعضای جلسه و همچنین نمایندگان ۹ واحد تولیدی و صنعتی استان با موضوع بررسی و ارائه راهکار برای حل مشکلات این واحدها در سالن جلسات استانداری اردبیل برگزار شد.

سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل در این جلسه اظهار کرد: در راستای حل مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی در اردبیل، بانک‌های عامل استان تعامل لازم را با واحدهای تولیدی در خصوص پرداخت تسهیلات و تامین سرمایه در گردش داشته باشند و نظارت لازم را معمول دارند تا واحدهای تولید تسهیلات دریافتی را در محل واقعی خود استفاده نمایند.

وی افزود: پرداخت تسهیلات سرمایه ثابت و سرمایه در گردش در راستای فعال کردن واحدهای راکد و خروج از تولید تلاش نمایند تا موجب رونق اقتصادی و اشتغال جوانان در استان باشیم تا واحدهای تولیدی جز تولید، دغدغه دیگری نداشته باشند.

بازدید مستمر واحدهای تولیدی و صنعتی استان اردبیل

رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل نیز با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها گفت: مجموعه سازمان صمت استان به تبع از وزارت متبوع به خود برای محقق شدن شعار سال از بخش تولید به‌صورت ویژه‌ حمایت می‌کند.

وی افزود: در جهت توسعه اقتصادی استان در طول هفته به‌صورت مستمر از واحدهای تولیدی و صنعتی بازدید انجام می‌دهیم و هدف از این بازدید‌ها آشنایی با مشکلات واحدهای تولیدی و ارائه راهکارهای مناسب در جهت رفع آن‌ها است.

گفتنی است؛ در این جلسه مهم‌ترین مسائل و مشکلات ۱۷ واحد تولیدی و صنعتی با ادارات و ارگان‌ها از قبیل امور آب، اراضی، تامین اجتماعی، جهاد کشاورزی، راهداری، شهرک‌های صنعتی، شرکت‌های برق و گاز و نیز سازمان محیط زیست استان بود طرح و پس از بحث و بررسی، تصمیمات لازم در جهت حل مشکلات واحدهای مذکور اتخاذ گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار