مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اردبیل گفت: ۹۰ درصد جایگاه‌های عرضه سوخت این استان در مدار قرار گرفته و مشکلی در عرضه بنزین ندارند.
کد خبر: ۱۰۰۴۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴ 27 October 2021

سیدحجت مدنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دراردبیلاظهار داشت: 90 درصد جایگاه‌های عرضه سوخت این استان در مدار قرار گرفته و مشکلی در عرضه بنزین ندارند که به همین منظور برخی از این جایگاه‌ها با سامانه و تعدادی زیادی از آنها نیز بدون سامانه در حال ارائه خدمات به شهروندان هستند.

وی بیان کرد: هنوز در عرضه بنزین سهمیه‌ای مشکلاتی وجود دارد که به همین منظور با این وجود مشکل تعدادی از جایگاه‌ها در این زمینه نیز رفع شده و تعداد مکان‌های عرضه سوخت سهمیه‌ای همچنان در حال افزایش است که اغلب جایگاه‌ها در استان در زمینه عرضه سوخت به نرخ آزاد مشکلی ندارند و روال در آنها به حالت عادی در جریان است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اردبیل گفت: تنها تعداد محدودی از جایگاه‌های عرضه بنزین به نزخ سهمیه در حال خدمات‌رسانی هستند که در آنها نیز ترافیک خودروها مشاهده می‌شود که با تلاش کارشناسان شرکت نفت اردبیل، نسبت به راه‌اندازی مجدد جایگاه‌ها اقدام شده و راه‌اندازی مابقی جایگاه‌ها در دست اقدام است.

مدنی تصریح کرد: با تلاش و همت کارشناسان این شرکت نسبت به راه‌اندازی مجدد جایگاه‌ها در سطح استان اقدام شده و راه‌اندازی ما بقی جایگاه‌ها در دست اقدام بوده و به محض راه‌اندازی متعاقبا اعلام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار