فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردبیل گفت: از شیوع کرونا تاکنون بیش از یک هزار میلیارد ریال، کمک‌های مومنانه در بین خانواده‌های آسیب‌دیده توزیع شده است.
کد خبر: ۱۰۰۴۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱ 26 October 2021

حسن دهقانی‌نیا صبح امروز در بازدید از طرح اجرای کمک‌های مومنانه در اردبیل اظهار داشت: از شیوع کرونا تاکنون بیش از یک هزار میلیارد ریال کمک مومنانه در بین خانواده‌های آسیب‌دیده توزیع شده که این اقدامات نشان از کارهای جهادی و روحیه انقلابی است.

وی بیان کرد: برای کنترل کرونا در شرایط بحرانی باید وضعیت معیشتی مردم در نظر گرفته شود تا بتوانیم با حمایت از خانواده‌های کم‌برخوردار و آسیب‌دیده کرونایی مشکلات موجود را برطرف‌سازی کنیم که این مسئله به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است و باید مورد توجه واقع شود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردبیل گفت: کمک همه‌جانبه به مدافعان سلامت یکی از اولویت‌های اساسی و حائز اهمیت است، چرا که مدافعان سلامت شبانه‌روز برای خدمت به مردم و تأمین سلامتی مردم تلاش می‌کنند که این مسئله به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح بوده و در این راستا قرارگاه شهید سلیمانی در کنار مردم فعال‌سازی شده است.

دهقانی‌نیا اظهار کرد: انتظار ما از مردم رعایت همه‌جانبه پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از به تعطیلی کشاندن اصناف است که به همین منظور باید تمام سعی و تلاش خود را در این زمینه به‌کار گیریم.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین هدف ما این است که در این شرایط سخت با دستگیری از همدیگر ضمن غلبه بر شرایط سخت حاکم بر جامعه از مشکلات و آلام مردم بکاهیم که به همین منظور، کمک‌رسانی به انسان‌ها و خانواده‌های نیازمند از وظایف انسانی و تکالیف شرعی هر شخص است و مردم استان اردبیل نیز از این عمل خیر خواهانه، خود را محروم نکرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار