مدیرعامل بنیاد بتن شمالغرب کشور گفت: بنیاد بتن وابسته به بنیاد مسکن تاکنون بیش ازپنج هزار میلیارد ریال در شمالغرب کشور سرمایه‌گذاری کرده است.
کد خبر: ۱۰۰۲۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷ 19 October 2021

علی فولادی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: بنیاد بتن با بیش از ۸۰ کارخانه فعال در عرصه تولید و توزیع مصالح ساختمانی در حوزه راه و مسکن فعالیت دارد.

وی افزود: این بنیاد وابسته به بنیاد مسکن به صورت منطقه‌ای و در ۱۱ نقطه کشور فعالیت خود را انجام می‌دهد و در ۴۰ سال اخیر سعی کرده است تولید، تامین و توزیع مصالح ساختمانی را برای واحدهای مسکونی آسیب دیده از سیل و زلزله و یا واحدهای تخریبی انجام دهد.

مدیرعامل بنیاد بتن شمالغرب کشور افزود: مصالح ساختمانی تولید شده در بنیاد بتن از حیث مشخصات فنی کیفیت بی‌نظیری دارد و ۱۰ کارخانه آن در استان‌های اردبیل، زنجان و آذربایجان شرقی فعالیت می‌کنند.

فولادی گردش مالی این واحدهای تولیدی و صنعتی را سالانه بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: ما تلاش می‌کنیم در صنعت ساختمان و راه با نوآوری و ابتکار مناسب تولید مصالح را انجام دهیم و در تمامی مجموعه تولید و عرضه محصول بدون واسطه و با کیفیت مطلوب در حال انجام است.

وی بیان کرد: بنیاد بتن با بهره‌گیری از فناوری‌ها و نوآوری‌های جدید سعی دارد تا در صنعت ساختمان و راه به صورت تخصصی محصولات متنوعی را تولید و عرضه کند که امیدواریم همچنان تلاش بر توسعه واحدهای تولیدی با محصولات کیفی و ارزشمند باشد.

مدیرعامل بنیاد بتن شمالغرب کشور ادامه داد: عوامل مختلف در این مجموعه دست به دست هم داده اند تا با قیمت تمام شده پایین و بی‌واسطه محصول تولید شده به دست مصرف کننده برسد و استقبال انبوه سازان و فعالان حوزه راه و مسکن در این زمینه مبین این امر است.

فولادی تصریح کرد: تولیدات شرکت بنیاد بتن برپایه استانداردهای روز دنیاست و ما اولین شرکت هستیم که در حجم بسیار بالا و کیفیت بینظیر تولید بتن و ۱۵ محصول مشتق آن را به بازار عرضه می کنیم.

وی اظهار کرد: تولید بلوک‌های سبک و مقاوم، انواع تیرچه‌ها، شن و ماسه، فوم ساختمانی، آسفالت و ملات خشک از جمله محصولات تولیدی بنیاد بتن است که در واحدهای تولیدی این مجموعه تهیه و به بازار عرضه می‌شود.

مدیرعامل بنیاد بتن شمالغرب کشور بیان کرد: به تناسب شرایط خاص در مناطق زلزله‌زده از سازه های پیش‌ساخته و واحدهای سکونتی پیچ و مهره دار برای اسکان موقت نیز استفاده می‌شود.

فولادی ادامه داد: از نظر کیفیت و استاندارد جهانی تمام محصولات ما قابل عرضه و صادرات به کشورهای اروپایی است ولی در حال حاضر به دلیل نیاز شدید داخلی به این محصولات عمده تولیدات در داخل کشور عرضه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار