امام جمعه مشگین شرقی:
مشگین شهر - امام جمعه بخش مشگین شرقی گفت: تا زمانی که نمایندگان مجلس شورای اسلامی به طرح شفافیت رای ندهند مردم به این مجلس امیدوار نخواهند بود.
کد خبر: ۱۰۰۱۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴ 15 October 2021

حجت الاسلام حسن صفری در خطبه‌های نماز جمعه بخش مشگین شرقی با تسلیت شهادت مظلومانه امام حسن عسگری (ع) و تبریک آغاز امامت و ولایت امام عصر (عج) اظهار کرد: تا زمانی که نمایندگان مجلس به طرح شفافیت رأی ندهند مردم به این مجلس امیدوار نخواهند بود.

وی با انتقاد از محرمانه و امنیتی بودن اموال مسئولان در نظام جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: انتظار از این مجلس فراتر از این اقدام بوده و باید نمایندگان به شفافیت آرا و اموال مسئولان و نمایندگان رأی دهند.

خطیب جمعه بخش مشگین شرقی در ادامه امنیت شرق آسیا را وابسته به امنیت ایران دانست و افزود: دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی باید حواسشان را جمع کنند که در غیر این‌صورت به فرموده مقام معظم رهبری سیلی محکمی از ملت ایران می‌خورند.

حجت الاسلام صفری با تبریک انتخاب شهردار لاهرود خواستار خدمت صادقانه و خالصانه و تلاش خستگی ناپذیر برای رسیدگی به مشکلات مردم شد.

وی همچنین موفقیت دانش آموزان این بخش را در کسب رتبه‌های برتر علمی و کنکور تبریک گفت و افزود: توجه به بخش‌ها و روستاها باید در اولویت مسئولین مرکز استان بوده و از تأمین نیازهای آنان کوتاه نیایند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار