مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیــل گفت: بیش از ۶ میلیون تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل ثبت شده است.
کد خبر: ۱۰۰۱۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸ 14 October 2021

کلیم اله وثوقی در بازدید از محور اردبیل سرچم با اشاره به اینکه این میزان تردد در ۶ ماه گذشته ثبت شده افزود: ۷۴ دستگاه تردد شمار و ۳۶ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت در محور‌های مواصلاتی استان فعال است.
عضو شورای اداری استان اردبیل بیشترین تردد ۶ ماه گذشته استان را مربوط به محور‌های رفت و برگشت اردبیل آستارا – اردبیل و اردبیل مغان دانست.
دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل با بیان اینکه میانگین سرعت متوسط استان ۷۱ کیلومتر بر ساعت است تصریح کرد: در مدت یاد شده ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد تخلف سرعت غیرمجاز نیز در استان ثبت شده است.
عضو شورای ترافیک استان اردبیل گفت: محور‌های بران قره آغاج در مسیر پارس آباد – مشکین شهر کنگرلو و گرمی بیله سوار دارای بیشترین تخلف تردد سرعت غیرمجاز هستند.
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیــل ارتقای ایمنی راه‌ها و هوشمندسازی جاده‌های استان را خاطرنشان کرد و از رانندگان خواست با رعایت قوانین راهور، فاصله طولی، سرعت مطمئنه و پرهیز از هرگونه سرعت، سبقت‌های غیرمجاز و تخلفات حادثه‌ساز ترددی ایمن در جاده‌ها داشته باشند.
وثوقی در خصوص عملکرد سامانه‌های هوشمند ثبت تخلفات و توزین حین حرکت گفت: در ۶ ماه گذشته بیش از ۲۴۶ هزار تخلف توسط سامانه‌های یادشده ثبت و جهت اعمال قانون به پلیس راه کشور ارسال شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار