عرشه اصلی پروژه پل قدس شهر اردبیل طی آئینی با حضور نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی روز پنجشنبه به صورت آزمایشی افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۰۱۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷ 14 October 2021

محمود صفری روز پنجشنبه در این آئین اظهار کرد: این پروژه بزودی با حضور رئیس جمهوری بصورت رسمی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: طول عرشه این پل به مساحت ۳۰ هزار متر مربع امروز به روی خودروها گشوده شد و فازهای بعدی شامل عرشه‌های میانبر آن نیز بزودی تکمیل خواهد شد.

شهردار اردبیل گفت: سایر لوپ‌ها و تقاطع‌های این پل تا دو ماه آینده تکمیل خواهد شد اما سعی شده عرشه اصلی را تا قبل از فرا رسیدن فصل سرما آماده بهره‌برداری کنیم.

صفری بیان کرد: با اتمام این پروژه مشکل هسته ترافیک شهری تا حد قابل توجهی برطرف می‌شود و تمام سعی و تلاش ما به اتمام رساندن هرچه سریع‌تر پروژه است.

وی افزود: عملیات اجرایی پروژه پل قدس اردبیل در سال ۹۴ آغاز شده و تاکنون در آن ۸ هزار مترمربع بتن ،۸۰۰ تن آرماتور و ۸۰۰ تن تیرهای ۲۳ متری جای‌گذاری شده است.

علی نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده اردبیل در مجلس هم در این آئین گفت :عملیات احداث پل قدس بالاتر از استانداردهای کشور بوده و چنین پروژه‌هایی نیازمند کار جهادی است.
عرشه اصلی پروژه پل قدس اردبیل افتتاح آزمایشی شد

وی با اشاره به تاخیر در اجرای این پروژه بیان کرد: یکی از مطالبات مردم اتمام عملیات اجرایی پروژه بود و امروز شاهد افتتاح آزمایشی بخشی از آن هستیم.

نیکزاد با بیان اینکه اردبیل ظرفیت‌های ویژه‌ای برای توسعه و آبادانی دارد، افزود: تبدیل پادگان اردبیل به پارک بوم شهری، استفاده ارزشمند از منطقه توریستی گردشگری شورابیل و توجه به نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری، مبلمان شهری و توزیع متوازن امکانات، باید از سوی اعضای شورای شهر مورد توجه قرار گیرد.

سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل نیز در این آئین گفت: پس از ۶ سال اجرا امروز خوشحالیم که با یک کار جهادی و ویژه توسط شهرداری اردبیل و با حمایت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و شورای شهر شاهد افتتاح پل قدس اردبیل هستیم ولی این همه تاخیر در اجرای پروژه قابل قبول نیست.

وی افزود: زمان‌بندی اجرای پروژه‌های عمرانی باید بیشتر مد نظر قرار گیرد تا تاخیری در اجرای پروژه‌ها صورت نگیرد.

عاملی گفت: هر چند بیشتر کارها در گذشته انجام گرفته بود ولی با تلاش‌های جهادی ظرف ۲۲ روز، این پروژه تکمیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار