استاندار اردبیل گفت: باید هرچه سریع‌تر سرمایه در گردش و بدهی واحدهای تولیدی استان تعیین تکلیف شود.
کد خبر: ۱۰۰۱۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷ 13 October 2021

 

به گزارش تابناک اردبیل، سیدحامد عاملی صبح امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل اظهار کرد: باید هرچه سریع‌تر مسائل طرح‌شده در جلسه به‌خصوص مساله سرمایه در گردش و بدهی واحدهای تولیدی استان تعیین تکلیف شود.

وی افزود: کوتاهی در رفع موانع واحدهای تولیدی قابل قبول نیست و بانک‌ها و دستگاه‌های مرتبط باید با پشتیبانی و مانع‌زدایی نسبت به فعال‌سازی واحدها اقدام نمایند تا این امر علاوه بر رونق تولید، به ایجاد اشتغال پایدار کمک کرده و موجب ارتقای سطح معیشتی مردم شود.

بانک‌ها و دستگاه‌ها راهکارهای مناسب رفع موانع تولید را پیدا کنند

استاندار اردبیل ادامه داد: لازم است بانک‌ها و سایر دستگاه‌های مرتبط با مشکلات مطرح‌شده واحدهای تولیدی، با یافتن راهکارهای مناسب در راستای تسهیل در موانع واحدهای تولیدی اقدام و از ظرفیت‌های لازم در این خصوص استفاده کنند.

عاملی بیان کرد: چنان‌چه در برخی موارد سیستم بانکی اجازه کار را نمی‌دهد، می‌توان با تفاهم و همکاری و رعایت همه جوانب، سیستم را به نفع مردم و جوانان تغییر داد. 

گفتنی است؛ در این جلسه مسائل و مشکلات ۷ واحد تولیدی در خصوص تسهیلات، تعیین تکلیف بدهی، مجوز احداث، تمدید قرارداد زمین و صدور بلامانع، مشکلات بیمه‌ای و مالیات، طرح و تصمیمات لازم در جهت حل مشکلات واحدهای مذکور اتخاذ شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار